木薯資源(841) 三則短評

11月15日:  見異動

841終於再有異動,如果今次都破唔到頂,就閃人了,都係果句,揸住既睇多陣,冇既唔好亢奮地追。

2013Nov18_841_3
11月6日: 答讀者Charlie 問題

自從841宣佈配股後,李基培的Orchid Asia不斷減持。睇返CCASS,佢地應該係用中銀國際做買賣。11年時佢地入咗4000萬股,拎中銀國際的持股量升到4400萬左右(假設其他400萬股係其他投資者持有)。宜家中銀國際減到1400百萬左右,即Orchid Asia可能沽多一千萬股出街。

琴日睇報價計,中銀國際淨減持100萬股左右,即Orchid去到今日仲揸約900萬股。估佢地沽埋貨尾,市場就會出現突破(未知係上定落),到時再諗幾多錢買都未遲。

Orchid Asia: http://www.orchidasia.com/Default.aspx

李基培: http://baike.baidu.com/view/2278879.htm

披露易: http://www.hkexnews.hk/sdw/search/search_sdw_c.asp

2013Nov18_841_2

10 月30日:  賭股票之841

這次用「賭股票」,因為真係想試下,近排運氣係咪真係咁好,買乜就升乜。

今次目標係木薯(841),係泰國出口乾木薯片到中國,check返兩地海關數據,差唔多等於公司的貿易量,所以應該有做實業的。之不過,資訊太發達,中間人的角色愈來愈難做,點解間廠唔直接入口,要比佢地經一手,過一刀,賺一筆呢?

兩年幾前,曾傻到睇好佢地,認為搞好條供應鏈,會有3-5%盈利率執到,好傻咁兩個幾買咗,諗住坐下回報會唔錯。但係後來試過聯絡佢地管理層做訪問,應承之後,一推再推,都知出事,只好蝕十幾個巴仙離場。

最近如果用返,泰國木薯協會的數字去睇,間野今個年度做得幾好,如果冇特別的一次性支出,黎緊業績出盤數,應該幾靚。

不過股價就係近排飆升後配股,仲要係最多折讓19.4%,好可能係就住條例,只要少於20%,就唔洗開股東大會投票而定價。安排到咁,承配人多於六人就預咗喇!去到依個位,任何基本分析可以放埋一邊了… …

重點位係,今次配售行改咗做「長雄證券」,依間野係張志誠創辦的。佢係乜水?如果大家有聽過永義系的官永義係「抽水大王」,佢就絕對係另一位,往績有抽到大凌集團(211)爆咗廠。長雄證券仲幫過人人控股搞財技,2001年時搞十五股合二,之後每兩股供十七股,供股價一仙六,較股價折讓九成。

Ok!去到依個位,相信大家真係入場,都一定會嚴守止蝕,因為家住西貢,辦公室係尖沙咀既木薯老闆,今次唔知又玩乜,生意好返少少,但就泊埋依間行到搞啲咁嘅野。

宜家牌面上,經過年半時間收貨,間野可能已經貨源歸邊,之前乾升幾成,係有得睇冇得食。今次做配售,可能分咗貨比班炒家,陰謀論咁睇,間野可能大炒一轉,所以打算今日入少少貨試下運氣,入貨價必定低於0.78元,一定唔會高追,止蝕位0.67元,目標唔講喇,廢事又比太多幻想大家,打法應該係見步行步,可能每見阻力就走啲貨喇,錢係賺唔盡的,尤其係間野咁鬼祟,入市都係純粹過手癮,絕對唔係投資或投機。

2013Nov18_841_1

泰國木薯發展學會: http://www.tapiocathai.org/English/M2_e.html

撰文: 棋亮

本篇發表於 投資事, 棋亮 並標籤為 , , , , , , , , 。將永久鏈結加入書籤。

發表留言